اسباب بازی فکری و پازلی

اسباب بازی فکری و پازلی

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

اسباب بازی فکری و پازلی
بازدید : 441

بازی‌های فکری بخش مهمی از تفریحات دوران کودکی و نوجوانی ما را تشکیل می‌دهند. چالشی که در یک بازی فکری وجود دارد در عین حال که سرگرم کننده است، فضای امنی برای ارتباط اجتماعی و فعالیت گروهی را فراهم می‌کند.
شما می توانید کلیه بازی فکری برای تمامی سنین از 6 ماهگی تا 99 سالگی را از فروشگاه اینترنتی و تخصصی بازی فکری بازی دونه تهیه کنید. بازی فکری یک ایده مناسب جهت ارسال هدیه به دوستان و عزیزانتان می تواند باشد.

اسباب بازی فکری و پازل ، بازی کردن و تحرک در کودکان در دوره های سنی مختلف به خصوص در کودکی یکی از تاثیرگذار ترین موارد در رشد شخصیت ، رشد ذهنی و مهارت های حرکتی و رشی هوش و توانایی های ذهنی کودک می باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی انواع مختلف اسباب بازی و تاثیر آن بر کودکان باید حساسیت بیشتری در انتخاب اسباب بازی به خصوص اسباب بازی فکری و پازل برای کودکان به خرج دهیم چرا که کودک در جریان بازی پرورش فكري، عاطفي و جسمي و اجتماعي مي يابد زیرا بازی راهی برای ابراز و نشان دادن احساسات است و باعث تخلیه فشار و استرس‌های عصبی کودک می‌شود.

پژوهش ها نشان می دهند که اسباب بازی های سخنگو و آوازه خوان فرصت حرف زدن را از کودک می گیرند و کودک در مقابل آنها همواره ساکت تر است. در واقع مهارت های زبانی کودکان به هنگام بازی با اسباب بازی های کلاسیک و معمولی تقویت می شود، اما نمونه های الکترونیک قادر به این کار نیستند. در واقع والدین باید بدانند که بازی و سرگرمی دو چیز متفاوت از یکدیگرند. سرگرمی آن است که کودک با چیزی که نور، صدا یا موسیقی دارد برای مدتی سرگرم یا مشغول شود. اما بازی ذهن و کنجکاوی کودک را درگیر می کند و لذا چنین اسباب بازی هایی بر گروه اول برتری دارند. در این نوع اسباب بازی ها قواعدی که تخیل کودک را محدود می کند، وجود ندارد. 

پیشنهاد میشه از لینک خرید اسباب بازی فکری دیدن کنید .



نویسنده :
تاریخ : جمعه 20 فروردين 1400 ساعت : 16:48
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید